25e t/m 30 dag van Cravant naar Vezelay en naar huis en via Bourges naar Pyreneeën.

10 mei 2018 - Bourges, Frankrijk

Na lange wandeldag Vezelay bereikt. Onderweg weer niemand gezien. Lange wandel dag naar deze mooie plaats echter s'ochtends bij t opstarten in Cravant doe ik iets fout met de telefoon waardooor deze geblokkkeerd is en om een pukkode vraagt. Deze code ligt thuis. Maar waar??? Reizen zonder telefoon vanwege reserveringen en als navigatietool is heel lastig.. Moet nu even naar huis.
Op dag 26 naar huis gereisd, pukkode blijkt inderdaad thuis in de werkpc te zitten, weer teruggereisd naar Bourges ondanks Franse spoorstakingen. Na nog een dag op de stille Franse dreven neem ik besluit om vanuit Bourges terug tereizenen naar parijs en vanuit hier naar de Franse Pyreneeen.

1. Marloes Heemskerk:
    10 mei 2018
    Hoi ome Ad, leuk om je avontuur zo bij te houden.
    Fijn dat je de rustige stukken overslaat.
    Veel succes in de Pyreneeen want dat zal wel zwaarder zijn.
  2. Hans&Manuela:
    10 mei 2018
    Hi Ad, je begint wel op de Belgische Filip te lijken met jouw telefoon gedoe 😉 .Het was wel een beetje stil zonder de update's. Nu weten we waarom. Hele goede reis verder op welke manier dan ook🤗
  3. Irene:
    10 mei 2018
    Volgens mij heb je een beetje het heen en weer gekregen, ha ha ha! Zelf zou ik het heerlijk vinden om lekker rustig in mijn eentje te kunnen lopen, maar ik snap je beslissing. Succes en vergeet vooral niet te genieten!