34e dag Zariquiegui naar Cirauqui

14 mei 2018 - Cirauqui, Spanje

Rustige wandeldag van 23 km. Kaarten raadplegen is hier nauwelijks nodig je ontmoet dagelijks veel mensen en sommigen blijken dan samen met ons te stoppen. Onderweg zijn slaapplaatsen en pauzeplaatsen genoeg. Veel wandelaars op dit traject van buiten Europa; Zuid Korea, Amerikanen, Australiers etc.
Het weer is prima zonnig en bewolkt.
Vandaag het bekende plaatstalen pelgrims monument gepasseerd, zie de foto'"s.

1. Ineke en ton:
    14 mei 2018
    Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat , hoeveel km moet je nog voordat je er bent ?
    Gr van ons
  2. Jack:
    15 mei 2018
    Hoi Ad, goed weer wat van je te horen / lezen. Geniet ervan en doe het rustigaan. De weg is het doel... Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan de route door Frankrijk.
  3. Advandencorput.reislogger.nl:
    15 mei 2018
    Sommigen vinden het hier inderdaad te druk. We moeten nog ca 700km
  4. Ons Ien:
    18 mei 2018
    Ad heeft weer pech met zijn mobiel. Hij kan wel bellen en gebeld worden en appen, maar niet aan zijn weblog werken.
    Hij zat gisteren in Ventosa, vandaag in Santa Domingo.
    Hij stuurt mij iedere dag de plaats door waar hij is.
    Groetjes Ine (zus)
  5. Ons Ien:
    24 mei 2018
    Zaterdag Villafranca
    Zondag Burgos
    Toen een paar dagen niets gehoord. Heb hem maar eens gebeld dinsdag en vanaf die dag krijgen we weer een berichtje.
    Dinsdag Itero de la Vega, Hij zat in een gebied met weinig bereik.
    Woensdag Invillalcazar de Sirga
    Vandaag Ledigos.
  6. Hans&Manuela:
    27 mei 2018
    Fijn zus Ine dat je de Ad zijn blog overneemt. Wij, als Ad collega's, waren ook bezorgd over het uitblijven van zijn update's.
  7. Gaytrie:
    29 mei 2018
    Bedankt Ine voor je berichtjes, inderdaad als collega ook bezorgd.
  8. Ons Ien:
    3 juni Sarria 100 km voor Santiago
    4 juni Portomarin
    5 juni Ligonde
    6 juni Melide Nog 60 km
    7 juni Alberque apostel in Arzua Doet t rustig aan.
    We horen verder niet veel maar nemen maar aan dat het goed gaat.
    Hij blijft in ieder geval lopen.
    Na Santiago loopt Ad nog een stuk verder. We weten nog niet wanneer hij naar huis komt.
  9. Ons Ien:
    12 juni 2018
    Ad is gisteren in Santiago aangekomen, hij wandelt nog vier dagen verder richting zee en komt dan waarschijnlijk terug. Groetjes Ine
  10. Hans&Manuela:
    16 juni 2018
    Wat een prestatie! Je zal zeker trots zijn op jouw broer. Dank voor de update.
  11. Bert van de Heijning:
    16 juni 2018
    Supergoed dit te horen!
    Was ook al benieuwd naar nieuwe berichten van Ad, en beetje bezorgd ook.
    Vandaag met John & Ada in Amsterdam gewandeld. Was erg leuk en gezellig. Moest Ad nog bedanken voor zijn gastvrijheid om hen in zijn huis te laten verblijven!
    Groeten, bert