9e dag Leffe naar Givet

20 april 2018 - Givet, Frankrijk

Lange wandeling langs de Maas. Deel met enkele Fransen die de GR volgen. Dat is te avontuurlijk voor mij. Ze deden 4 dagen over de afstand Namen - Dinant. Maar hadden 3 kg eten bij. Overnacht in schuurtje bij parochiehuis met drie bedden en uitstekend sanitair.

1. Fred Hermsen:
    20 april 2018
    Hallo Ad,
    Super dat je al zo ver bent. Wij zijn tot Zichem, 5km voor Diest gekomen en toen met de trein terug. Wij gaan nu voorlopig fietsen, de rest van de Camino is voor een andere keer.
    Buen camino peregrino,

Fred

Hier nog de gegevens om op mijn PinDat te komen:

Ik heb een toegangscode ingesteld voor mijn reisverslagen. Je kunt mijn verhalen dus alleen lezen als je deze code hebt: Toegangscode: Fred240251

https://www.pindat.com/ (zoek op FredOpReis)

Wil je automatisch een mailtje krijgen als ik een nieuw reisverslag geschreven heb? Klik op onderstaande link om je aan te melden:
    https://www.pindat.com/volg/reiziger/fredopreis/[email protected]/Fred240251
  2. Ineke en ton:
    20 april 2018
    Mooie foto, s , Ad, fijn dat alles goed gaat en dat je prachtig weer hebt, hier is het de afgelopen week zomers warm geweest 25 tot 29 gr na zondag wordt het weer 13 gr en regen jammer maar we hebben weer genoten en lekker buiten gezeten, gr van ons 👍👍👍😘😘😘
  3. Irene:
    21 april 2018
    Maar de GR is wel mooier en interessanter....
    Snap het wel, hoor, als je helemaal naar Santiago moet. Ga zo door, klinkt goed allemaal.
    Groetjes uit Liemt.