12e dag Rocroi naar Aubigny-les- Pothees

22 april 2018 - Aubigny-les-Pothées, Frankrijk

Eerste start dag op Via Campaniensis die ca 400 lang is en dan ben ik in Vezelay en op zoek naar nieuw route boekje. Vandaag vanwege de warmte vroeg vertrokken over bekende route. De warmte en de Ardennese hellingen maken het parcours pittig. Kon gisteren avond niet douchen en wassen vanwege een storing dus dag etappe na 21 k beeindigd in B&B waar ik in 2016 ook eerder ben gestopt toen omdat te te nat was. Deze B&B is mooi gelegen op top heuvel en de eigenaren doen alles om de vermoeide reiziger te plezieren Dadelijk diner..

1. Ineke en ton:
    22 april 2018
    Je hebt je toch wel gedoucht voordat je gaat dineren anders wil er niemand naast je zitten 😂😂😂 ik heb de indruk dat het allemaal vlotjes verloopt , gelukkig heb je goed weer want regen maakt het ook zwaar , hier is het goede weer afgelopen komende week weer regen en 15 gr vandaag met de trein naar Scheveningen geweest prachtig weer gehad was weer heerlijk genieten.
    Lekker eten en straks een goede nachtrust 😴😴🛌🛌 gr van ons 😘😘
  2. Advandencorput.reislogger.nl:
    22 april 2018
    Ja en ook de was heb ik gedaan. Hangt nog ff in de zon.. Morgen weer fris op pad. Er zit hier nu ook een Franse Belg..fijne zondag verder
  3. Hans&Manuela:
    23 april 2018
    Wat een mooie/beeldende verhalen. Goed om te lezen dat de reis soepel verloopt. De Turk hoef je ook al niet te missen, bofferd! Goede reis en blijf ons op de hoogte houden.