17e dag Epernay naar Montmort

27 april 2018 - Montmort-Lucy, Frankrijk

Het blijkt lastig om weer op de route te komen. Vandaag diverse malen - door beperkte aanwijzingen tussen de wijnvelden- de route kwijtgeraakt . Je hebt van die dagen dat je toch wat wilt opschieten en dan lukt dat niet. Lastig en soms irritant. Me maar niet druk gemaakt Als t niet gaat zoals je wilt dat t gaat moet t maar gaan zoals t gaat. Inmiddels liggen wijnvelden weer achter me.

1. Loes Jacobs:
    28 april 2018
    Hoi Ad
    Leuk hoor om je te volgen, ik volg ook nog een vriendin die ook de camino aan het lopen is en in de navarra zit. Eeen andere vriendin is op de fiets naar China vanuit den Bosch, wat een fanatieke zestigers onze generatie. Ik zie mezelf het nog niet doe haha,maar ik heb wel bewondering voor de mensen die het wel doen en denk dat het je ook veel brengt (innerlijk gezien en je conditie uiteraard)
    Sukses Ad en loop en geniet ze

Loes Jacobs
  2. Ineke en ton:
    28 april 2018
    Hoi, Ad goed zo maak je niet te druk je hebt nog wel even tijd. Mooie omgeving waar je bent , geen wijn gaan proeven anders duurt het nog langer😂😂 hier alles oké alleen het weet wil nog niet nu de kachel weer aan anders is het te koud gr van ons 😘