7e dag Jodoigne naar Namen

17 april 2018 - Namur, België

Heel de dag zonnig weer op deze wandeling die bijna 30 km over een oude spoorbaan gaat. Is soort Bels lijntje of halve zolen pad. Soms stoppen fietsers om te vragen waar je vandaan komt en vertellen hun ervaringen met de camino en wordt veel succes toegewenst. Een echtpaar dat passeerde zie ik na enkele uren weer terugkomen en ze stoppen weer. Ik krijg 2 puddingbroodjes en voor ik ze kan bedanken zitten ze weer op de fiets.

De Gevel komt uit in het centrum van Namen. Nu op zoek naar nieuwe goede wandelsokken. Met de hulp van maps me en zoeken naar Hema (zit ook in Belgie) ben ik snel bij de Hollanse Eenheidsprijzen Maatschappij. Geweldige winkel met goeie sokken en ze hebben ook drop.
Leer vandaag dat ze bij de pizzahut ook goede salades hebben.
Daarna op weg naar jeugdherberg die langs de maas ligt. Slaap op 4 persoonskamer en borrel savond met Belgisch echtpaar. Weer interessante dingen geleerd.

1. Irene:
    17 april 2018
    Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen 😀
    Een deel van de route herken ik op je foto's en uit je verhaal. Loopt misschien hetzelfde als GR5?
    Voorlopig gaat het goed zo te lezen. Komende dagen wordt het warm in Nederland. In Belgique ook denk ik.
    Goede tocht verder!