19e dag Sezanne naar Mery-sur-Seine

29 april 2018 - Méry-sur-Seine, Frankrijk

Vroeg op pad want hij houdt vanavond regen. Bij het verlaten van Sezanne houdt t snel op met de wijngaarden. Veel landbouw gebied. De route loopt vaak parallel aan oude spoorbanen dus qua lopen schiet dit wel heel lekker op.
Heb tijd zat want hoef erpas om 6 uur te zijn dus neem de tijd om regelmatig te pauzeren. Was een frisse ochtend kan namiddags de jas uit.
Heb vandaag onderdak bij broeders Marianisten en eet gezamenlijk met hen (3) en mag mee afwassen.De gepensioneerden die hier samen leven deden vroeger veel aan onderwijs en ze houden ook een gasten lijstje bij en dr zijn inderdaad meer mensen onderweg.

1. Anna-Marie:
    29 april 2018
    Mooi om je verhalen te lezen. Je maakt wat mee. En ach een beetje de weg kwijt maakt het spannend. Maar je ontmoet ook mensen met het zelfde doel. Geniet van het wandelen en de natuur.
  2. Jack:
    30 april 2018
    Met die zware rugzak dwars door Frankrijk... doet me denken aan Asterix en Obelix...
    Nee, toch niks voor mij. Maar zou graag weer eens een paar weken ergens in Frankrijk als vrijwilliger gaan klussen... Als je e.v. een geschikt projekt ziet... Meld het even. Alvast bedankt ! Wens je een bonne route et au revoir.
  3. Ons Ien:
    1 mei 2018
    Zo Ad van de zusters naar de broeders. Wel bijzondere adressen om te overnachten.
    Ik zal het allemaal eens uitprinten, ome Kees en tante Ria volgen het ook graag.
    Geniet ze! Groetjes Ine