21e dag Troyes naar Ervy-sur-Chatel

1 mei 2018 - Ervy-le-Châtel, Frankrijk

Vroeg vertrokken vanuit studenten onderkomen, Het weer is perfect vandaag zonnig en bewolkt. Terrein met veel landbouw en af en toe stukken bos. In het bos mensen op zoek naar lelietjes-van-dalen het is immers 1 mei. Fijne afwisselende wandeling. Onderweg op diverse plaatsen getracht voor de komende nacht te reserveren dit gisteren ook al geprobeerd maar t blijkt overal druk. 1mei is vrije dag hier..Probeer een luxere B&B iets verder weg. Dat lukt helaas loop ik 8 km voor de eindbestemming mede agv onduidelijke aanwijzing 5 km fout. Kom erg laat aan bij B&B L' Aquarelle maar er is gewacht met eten en dr zitten ook nog 4 Nederlandse pelgrims. Zij zitten al aan de borel. Ff weer Nederlands praten.
Einde diner met uiteraard Franse locale kazen na en als toetje rabarbertaart..pas om 22.30 naar bed normaliter was dit de afgelopen.weken 21.30...

1. Irene:
    2 mei 2018
    Hoi Ad, mijn zwager en zus zitten nog steeds in hun huis in Frankrijk. Als je wilt kun je daar ook overnachten. Ik zal je hun nummer appen. Ze komen je vast ophalen en terugbrengen van/naar je route.