33e dag Larrasoaina naar Zariquiegui

13 mei 2018 - Zariquiegui, Spanje

Vandaag mooie wandeling van 28 km en daarbij Pamplona doorkruist. We komen regelmatig dezelfde pelgrims tegen. Ben goed ingelopen. Valt op dat er best veel jeugd mee onderweg is maar ook Japanners en Amerikanen van half in de zeventig die dan vorig jaar de 1000 km tempeltocht in Japan hebben gedaan. Hier is het wel druk en aanspraak genoeg. Ook veel medereizigers die een stukje camino doen. Met ruim 30 euro per dag kom je hier in Spanje al wel ver mee.

1. Martine:
    14 mei 2018
    Hallo Ad, het was goed om te lezen dat je halverwege Frankrijk bent terug gegaan naar Nederland. Ik begon me al ongerust te maken, toen het een week stil werd... Wel interessant om te zien dat één van de redenen was om een stuk over te slaan, dat je niemand tegen kwam tijdens jouw wandelingen. Toevallig sloeg ik in die periode net een kalendermaand om en stond er: "Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen". Heel toepasselijk. Hopelijk blijf je genieten van jouw voettocht de komende weken door Spanje! Warme groet van Martine