Dag 5, Marigny-l'Eglise au lac des Settons

5 september 2020 - Lac Des Settons, Frankrijk

Op tijd met zijn drieën vertrokken naar lac des settons. Gisteren hebben we in lac des settings al 2 slaapplaatsen in een bungalow  parc geteserveerd.  Het is een warme wandel dag en het bergachtige parcours eist z'n tol. In Dun-les-places net rond de middag trakteren we ons op een warme lunch. Waterflessen gevuld door eigenaar uit een soort tapkraan aan de bar. Het blijkt heerlijk water.. Het blijkt een lange dag te worden..Als we rond 5 uur stoppen bij een begraafplaats- daar is altijd water- weten we nu nog ca 2 uur en dan zijn we d 'r. Bij t meer blijkt de geboekte bungalow aan de overkant te liggen. Als we rond 7 stoppen bij een restaurant bellen we de eigenaar van de bungalow en hij stelt voor..eet daar maar dan haal ik jullie wel op..t was wel genoeg..onderweg  pikken we Jos op die nog geen slaapplaats heeft geregeld en al ruim boven de 40 km zit. Toch fijn als je weer een bed hebt..

1. Hans&Manuela:
    6 september 2020
    Leuk Ad dat je/jullie weer aan de wandel zijn! Pas goed op jullie zelf en vooral, geniet!! Laat de mooie verhalen maar komen.
  2. Johan en Lidy Verschuren-Heijkant:
    7 september 2020
    Hoi Ad en Jan. Leuk om jullie te volgen. Geniet van de wandelingen en wij van jullie verhalen!
    Groeten Johan en Lidy
  3. Loes Jacobs:
    7 september 2020
    Hoi Ad en ook neef Jan, begrijp nu dat twee broers aan de wandel zijn in het mooie Franse land. Lac des settons, ik heb er ooit gekampeerd met de kids, prachtig meer en schitterende omgeving. Rondje meer leek toen te doen,maar viel zwaar tegen qua kilometers, althans met kids erbij.
    Wandel ze verder en geniet!!

Groetjes
    Loes