13e dag Aubignee-les-Pothees naar Justine-Herbigny

24 april 2018 - Justine-Herbigny, Frankrijk

Was eergisteren op tijd gestopt met wandelen, heb de was gedaan, ben zeer goed verzorgd door verzorgers van dit B&B Jean marie en marie-jose met hun b&b met wel met diner. Gister avond is de Brusselaar Jose manuel binnengekomen. Met een stevige BMI en bijpassende bepakking heeft hij eerste dag vanaf Rocroi gewandeld.ca 20 km. Hij is totaal op. De gebruikelijke tekens die de route aangeven kent ie niet... Besluit de helft van de dag met hem op te lopen om hem wat wegwijs te maken. Net na de middag wil hij het heel rustig aan ga doe en geef ik aan nog wat km verder te willen en we nemen afscheid.
Als ik op mijn eindstation ben komt er een auto langs met vriend José en slapen we weer samen. De eigenaar van de door hem geboekte gite was ziek.

1. K. Rolvink:
    26 april 2018
    de niet zieke eigenaar was het bijna geworden van ongerustheid omdat M. jose zich niet had afgemeld. Soms gaan we zoeken naar alleenlopende pelgrims, die erg laat zijn
    Voor U een fijne voortzetting van uw tocht.
  2. Advandencorput.reislogger.nl:
    27 april 2018
    Interessant te weten, Inmiddels is Jose Manuel in Reims...Wat mij nu erg interesseert hoe u aan mijn weblog komt en mijn connectie met de Brussellaar José?
    Kun je op regio googlen?
  3. K. Rolvink:
    3 mei 2018
    Je kan via reislogger zien wie er in de buurt zit en dan via het verslag ontdekken dat U een ontmoeting had met ene José uit Brussel. Vriendelhjke groeten. K. Rolvink