Dag 14, chatel-montagne naar net voorbij Lavoine

14 september 2020 - Lavoine, Frankrijk

Als we de volgende dag  goed uitgerust  vertrekken van de retro camping loopt de hond van de camping  met ons mee. In het volgende dorp waar het dan net markt is na ruim 10 km sturen.we een bericht naar de eigenaar en die meldt dat hond zelf wel terug komt zal komen. Later ontvangen we nog een bedank berichtje want Jos/Jan hadden 60 euro bij de tv gevonden en die hadden we in de brievenbus op de camping achtergelaten. Op de markt doen we inkopen. Mondkapjes zijn verplicht. Men verkoopt hier van alles sommigen zitten bospaddestoelen te verkopen en ook levende waar is er..

De stevige klimmen/afdalingen maken deze dag zwaar verder blijkt de geboekte gite wel open maar alle horeca in de buurt is dicht.  Onderweg kwamen we weer eens bijna zonder water te zitten maar  we stoppen weer bij een begraafplaats en kunnen de flessen vullen.

Savonds eten we bijna alles op wat er nog is.Als we hebben gegeten gaan we vroeg naar bed. Later komen de Fransen die we eerder hebben gezien.in de gite als wij al bijna slapen. Hen was t wel gelukt  maaltijden te bestellen..De volgende ochtend vertrekken we vroeg  met een kopje thee en een paar crackers en voor onderweg 3 appels.