Dag 15, gite net na Lavoine naar Notre-dame-de-l'Hermitage (vrouwenklooster).

15 september 2020 - Noirétable, Frankrijk

Met een karig ontbijt  gaan we op pad. Vandaag hebben we stevige klimmen en lopen overwegend over de GR. Het wordt een zeer pittige dag door de vele klimmen en de afstand van meer dan 30 km. We overnachten in een vrouwenklooster en arriveren net voor t diner dus net om 7 uur. Het was een van de pittigste dagen tot op heden door de vele lange stijle klimmen over paden met veel losliggende stenen. Er blijkt achteraf ook een Fransman Christian te overnachten die naar later blijkt ongeveer tegelijkertijd in Vezelay is vertrokken. Later treffen we hem nog enkele keren.

1. Jan Paymans:
    17 september 2020
    Zit er in het vrouwenklooster nog iets bij voor jou.
    Gr.Jan
  2. Johan (buurman):
    17 september 2020
    Hoi Ad en Jan, Petje af voor jullie loopprestaties; laat mij maar fietsen. Hier gaat alles goed. De kippen leven nog alle acht (één ei per 2 dagen).
  3. Loes Jacobs:
    18 september 2020
    Hoi Ad

Die kloosters blijven jou toch trekken he Ad. Vast een kloosterling geweest in een vorig leven haha